Nieuwe actie: #bestfritsupporter
ACTIE IS AFGELOPEN
BEDANKT AAN ALLE DEELNEMERS EN VOOR DE +4000 LIKES en +3000 SHARES!
De 3 winnende Best-Frit frituren zijn geworden:
- T frietketeltje (Essen)
- T'sloeberke (Tremelo)
- Friethof (Oostende).
De winnende consument is geworden: Maarten Jochem
Gefeliciteerd aan alle winnaars!
//////////
1 juni 2018: de start van de nieuwe spraakmakende actie van Best-Frit in kader van het WK-voetbal: #bestfritsupporter
De actie wordt gespeeld op sociale media (Facebook en Instagram) loopt van 1 juni t.e.m. 1 juli.
Doe mee en maak kans op een (reuze) televisie!
Meer informatie (postpakket) is toegestuurd naar onze Best-Frit frituren.
Op 14 juni start het WK voetbal in Rusland. Onze Rode Duivels zijn uiteraard van de partij! Een uitgelezen periode om uw Best-Frit frituur onder de aandacht te brengen. En daarbij willen we u graag helpen met deze nieuwe actie #bestfritsupporter. Want zeg nu zelf ...voetbal en een heerlijk pakje friet, dat is toch een ideale combinatie!
Wat valt er te winnen?
Best-Frit zal maar liefst 4 TV’s verdelen onder de winnaars. Drie toestellen zijn voor Best-Frit frituristen bestemd en één is voorbehouden voor de consument. Hopelijk een klant van uw frituur! De waarde van de te winnen schermen voor de Best-Frit frituren?
- 1e prijs: Philips TV t.w.v. € 2.250 (65”)
- 2e prijs: Philips TV t.w.v. € 1.450 (55”)
- 3e prijs: Philips TV t.w.v. € 1.100 (48”)
De winnende consument wint een Philips (49”) Ultra HD TV met Ambilight t.w.v. € 1.495.
Hoe kan u winnen?
- Wees creatief! Neem enkele leuke ‘supportersfoto’s’ in uw Best-Frit frituur. U kan hiervoor gebruik maken van het supportersmateriaal (vlag, posters, vlaggetjes,...) dat medio mei wordt aangeleverd.
- Post deze foto(’s) openbaar op Facebook en / of Instagram met een leuke omschrijving EN de hashtag #bestfritsupporter. Om kans te maken op de prijs, dient u zeker de hashtag te vermelden en het bericht openbaar te zetten.
- Laat het bericht zo veel mogelijk gedeeld en geliked worden op Facebook & Instagram, tussen 01-06 en 01-07-2018. Motiveer hiervoor gerust alle klanten en uw netwerk!
De drie posts vanuit de frituurpagina’s (of pagina van de uitbater van de frituur) met de meeste shares en / of likes winnen één van de drie TV’s. Elke share telt hierbij voor 2 punten, elke like telt voor 1 punt. De meest succesvolle post bij de consumenten wint het 49” scherm.
=> BELANGRIJK: het is niet de optelsom van meerdere posts van 1 pers./frituur dat kan zorgen voor de overwinning, het is de 1-ne post met de meeste Likes en Shares van eenzelfde persoon of frituur die telt.
=> TIP: onze frituren kunnen gerust meerdere posts plaatsen tijdens de wedstrijdperiode...want iet elke post scoort even goed. Dé best "werkende" post (meeste likes/shares) kan namelijk zorgen voor de overwinning...
=> EXTRA: de winnende consument wordt bekendgemaakt door Best-Frit en zal een TV-scherm ontvangen van Best-Frit. Best-Frit frituren kunnen dit scherm dus niet weggeven. Best-Frit frituren maken enkel kans op een van de 3 voorziene TV-scherme voor de frituren.
Op vrijdag 6 juli maken we de winnaars bekend. De winnaars mogen een bericht verwachten hierover met de vraag waar de TV mag geleverd worden. De week hierop zorgen we dat het toestel geleverd wordt. Nog net op tijd om naar de fnale te kijken ... op uw nieuwe televisie.
Veel succes!
(OPM: werknemers van Best-Frit (Concept Partners) en werknemers van aan Best-Frit verbonden grossiers mogen meedoen, maar kunnen geen prijs winnen)