Wat zeggen consumenten over Best-Frit?
Wat vindt de consument speciaal aan een Best-Frit frituur? Wat zorgt ervoor dat een Best-Frit frituur eruit springt? In dit artikel vertellen twee consumenten over hun ervaring(en) bij een echte Best-Frit frituur!
Stephane
Stephane heeft beroepshalve dagelijks te maken met voedselveiligheid en hygiëne. Hij kan als professional dus uitstekend de waarde van een Best-Frit erkenning inschatten. “Ik zie de dingen die iemand anders niet ziet”, vertelt Stephane. “De temperatuur van een koeltoog, de zuiverheid van producten, de hygiëne van de mensen. In deze Best-Frit frituur zie ik meteen dat het in deze frituur allemaal tot in de puntjes in orde is. Ik kom weinig in andere snackzaken, omdat ik daar te veel dingen zie die niet kloppen. Hier kom ik in vertrouwen. En natuurlijk zijn, naast dat Best-Frit label, ook dingen als vriendelijkheid belangrijk.”
Carlos
Carlos passeert quasi dagelijks in Best-Frit frituur ’t Lekkerbekje. Hij ziet dat de zaak altijd weer kraaknet in orde is. “Ik eet niet elke keer frietjes”, lacht Carlos. “Er is keuze genoeg voor andere dingen. Dat je hier in vertrouwen kunt komen als het over kwaliteit en hygiëne gaat is heel fijn. Kijk maar naar het glas van de koeltoog. Geen vuile vinger te zien! Ik kan vergelijken met andere zaken. Net daarom kom ik altijd naar hier. Ik zie ook dat de uitbaters hier nog echte vakmensen zijn. De frietjes zijn altijd top. Maar ook de andere snacks zijn altijd perfect klaargemaakt. Dat is niet zo evident als velen denken.”